jom klik sini tambahkan duit dlm akuan ilahjy..hehe..t.kasih krn sudi klik

29 JULAI 2010 LAMAN INI MULA DIBINA

29 JULAI 2010 LAMAN INI MULA DIBINA oleh ilah-jy terimakasih kepada semua yg terlibat atas usaha sama kita ini demi menjayakan tujuan murni ini.

jom ikut blog ni sign in cepat2

PERHATIAN YA KAWAN2

KALAU KALIAN HENDAK MELIHAT POST PERTAMA KEDUA KETIGA DAN SETERUSNYA MENGIKUT URUTAN TARIKH, SILA KLIK PADA BAHAGIAN BAWAH SEKALI BLOG.. KLIK PADA PERKATAAN OLDER POSTS SEBELAH KANAN BLOG...
BUAT BEGITU SEHINGGA TEMUI POST PERTAMA... SEMASA ITU KITA AKAN LIHAT N3 YG DAH DIBUAT..

KALAU NAK CEPAT CUBA KLIK PADA TAHUN CONTOH 2010(42) MAKA AKTIVITI DLM TAHUN TU ADA SEBANYAK 42 POST ...AKAN DAPAT KITA LIHAT DGN SEGERA...

HARAP KALIAN FAHAM KALAU TAK BERAPA JELAS SILA TANYA ILAHJY..DAN RAKAN2 YG TELAH MENULIS...

Tuesday, August 28, 2012

56. PERJUMPAAN ke 7 RUMAH NORIZAN BIN ALI 21 ogos 2012 RAYA KE 3

dulu SEK MEN TUNKU ABDUL MALIK sekarang:
ehsan dari mohd shariff cikgu besar
en. norizan bin ali sedang menunggu kedatangan kawan2 lama. jam 3 masih belum sampai beliau dah risau..ilahjy sering call utk mengetahui perkembangan semasa...
kalau tak silap ini adalah jiran2 en norizan.... antara tetamu beliau
ilahjy tak pasti mana satu bermula dahulu samada makan dulu atau meeting dulu.. tapi kalu dikutkan pasti makan dulu hehehe.. baru kenyang perut senang hati ..ahaksss

GABUNGAN WARNA OREN DENGAN HITAM YG MANTAP

sebenarnya anak dara cilik helmi tu nak menggantikan tempak mak long ilahjy ni sebagai setiausaha yg tak dpt hadir sejak 3 kali perjumpaan....3 tahun lepas ilahjy sakit tiriod yg melampau! 2 tahun lepas en hubby pergi liberia afrika selatan tak de org nak layan ilahjy balik kedah..dan tahun ini ilahjy kena jaga pak mentua yg tenat..87thn usia pak mentua..ampunnn yaaaaa nasib baik pengerusi sudi mengantikan jawatan sementara setiausaha..
TERIMA KASIH HELMI.. cyg hang..hikhikkk mareeee *mini* hang nanti..
1. kutipan yuran dibatalkan
2. perjumpaan alumni dibuat di taman rimba alor setar
hari raya ke 3 tahun depan 2013
3.makanan bawa sendiri.. yang berat puan mazni hashim akan uruskan
4. tempah banner oleh helmi

tulis nama tulis alamat tulis no phone jangan lupa setiausaha duk pesan berkali2 melalui phone masa tuuuu
apa yg cikgu mie dan cikgu zan berbual tu diperhatikan oleh tuan sukcha...mungkin depa cakap...
sukhca p awai sebab tersilap baca tarikh..helmi pula org paling awai p hari ni...
wowwww inilah dia mak-mak dara yang dapat hadir pada kali ini..tahniah mazni/kak cik dan shukriah.
haiiiii p mana depa semua tak sampai2 lagi ni.... sesat kaaaa.. keluh mie.. ditemani anak2 dara masing2 mak depa tak p ka???



tuan rumah memulakan majlis rasa duluuuu sedap ker dak nieeeeee... wah sedap juga mak norizan masak..sebab mak zan tuuu tukang masak yg pakar... kita panggil chef lah!!! terima kasih mak cik tahun depan kalu sudi kami oder lagi...norizan apa menu hari tuuuu??? cuba habaq mai .. ilahjy nak tau juga...


tu dia depa dah sampai dah..jom pakat mai tengok sapa yg p kali ni???? ceee teka..


si baju kemeja dark blue siapa? pernah ilah jy call 4,5 tahun lepas utk ke alumni..dia tak dpt hadir sebab tertentu.. tahun ni zakaria majid bgtau dia nak hadir... terima kasih jefri, lain rupa kamu ya....

oooooiiitttt org batu pahat pun ada sama sibaju melayu hijau tuuu..din beleh depa panggil..ilahjy tak tau apa itu beleh? yg ilahjy tahu nama dia basarudin nasir

wahhhh lt kol sukcha makan apa tuu ditemani dara sunti yg bongsu.. dara sukcha yg no 3 kawan baik anak dara bongsu ilahjy..sama 1 kelas sama baik BFF lah ..ilahjy pun sama 1 kelas dgn sukcha tapi bukan BFF tauuuuu hahahhaaaa.. sekarang kami seangkatan tentera darat MALAYSIA...terima kasih mai juga akhirnya


tuan guru haji kalu tak salah harani berbaju kuning setai sepanjang masa tak pernah missss tauuuu p alumni dengan isterinya shukriah..kawen 1

kelas uuuu....

amboiii badrul hesyam duk tengah suap makan apa tuuuu bad???? pakai cermin mata hitam lagi ....tutup mata kaaaa.... org dah berjaya dlm bisnes sendiri..

si baju belang tuuu bukan idung belang naaaa!!! hehehe zakaria majid pun setia sepanjang zaman tak pernah misss p.. bukan miss zakaria..hahahaaaa maceh pak ya... hang memang baik...!!!

baju pink tuuuu sapa yaaaa?? tak kenai laaaa

wahhh!! rajen zan layan anak dara ... mak dia mana? tak nampak pun..atau ilahjy tak berapa cam dah berapa kali jumpa dulu di alumni....

fuhhh banyak nya menu atas meja.. mie bagtau ilahjy depa masak sakan 4,5 jenis juadah bestnyaaa...
rasanya ini jiran2 norizan... meriah kan....


mie kata: sukcha awat aku makan tak kenyang2 lagi nie.....??? awat hang berhenti dah ??

sukcha jawab:aku simpan sikit perut aku ni takut buncit nanti panglima aku marah..tak lulus tau kalau buncit utk naik pangkat full kolonel nanti....!!!
zan kata: sat lagi hampa ulang lagi...makan.... nak tapau pun boleh. siaaa tingkat mak aku ada..

ilahjy duk tenung nasri omar mana ya??? kata dia p juga tak nampak bayang pun tapi dlm gmbar ramai2 dia ada!!!
amboiii din gelak besaqq nooo hang kawen dgn org batu pahat,,nasib hang laa kena pahat terus duk JOHOr TAK BOLEH BALIK DAH heheheee

oooo baru perasan ahmad nizam md noor pakai t-shirt putih duduk sebelah harani...
nizam pun selalu p alumni jarang misss.... dia ada bisnes juga samping buat bendang..

zainul nun dihujung t-shirt merah tuan rumah 2010 juga bendahari 2 alumni bendahari 1 jamaludin tak p..walapun dah janji nak p. rupanya mak menakan dia masuk sepital nun kat kangar..pastu p tengok sepupu dia pulaaaa alkisahhhh...

closeeeee uuuupppp din beleh...opp din nasir jauh maiii batu pahat nun hujung malaysia dia mai... terima kasih din ...tahun depan mai lagi tau
usahawan ternama kita sibuk duk layan sms cuti2 malaysia pun bisnes jalaaaannnnnn!!!! badrul ...mana wan rohayati kak ipar kamu tuuuu tak mai ka????




*************************************************************************

EHSAN GAMBAR DARI FB SUKCHA SIRIN.. terimakasih sukcha...(S.U2 JALILAH)
duduk dari kiri MAZNI,ISTERI CHE E,SHUKRIAH DAN ISTERI AHLI?
berdiri dari kiri ZAINUL, BADRUL HESYAM, AHMAD NIZAM, JEFRI, BASARUDIN, NASRI. SUKCHA, TUAN RUMAH NORIZAN, ZAKARIA MAJED, HARANI DAN MOHD HELMI

tuan rumah en norizan bin ali bersama pengerusi alumni smtam 84-85 mohd helmi
wakil kita melakukan kerja2 tinjauan sehari sebelum hari perjumpaan diadakan. tersilap hari kata sukcha. beliau tiba awal sehari ke rumah norizan... inilah pertama kali sukcha dapat menghadirkan diri ke perjumpaan kita. terima kasih atas kehadiran..
ahli yang amat setia dari awal sehingga kini tak pernah miss datang ke perjumpaan setia bersama isteri dan anak2nya.. terima kasih sukriah ...
apa dibualkan tu shukriah dengan helmi? mungkin bertanya awatlah kaum2 ibu tak datang cuma sukriah dan mazni jer hadir... aloloooo sian ...nanti kita buat tahun depan harap2 ramai datang...

Saya setiausaha 2 jalilah kamis ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada tuan rumah yang terakhir buat perjumpaan kali ini. iaitu en norizan bin ali. kerana telah sudi menjadikan rumah beliau sebagai tempat pertemuan dan perjumpaan buat kali ke 7 ALUMNI SMTAM 84-85 . terima kasih diatas perbagai hidangan juadah yang telah norizan bersama keluarga sediakan. rugi rasanya ilahjy dan ahli2 yang lain tak balik ke perjumpaan ini.

seperti yang helmi telah maklumkan kepada ilahjy, tahun hadapan perjumpaan akan diadakan di TAMAN RIMBA ALOR STAR, hari raya ke 3 jam 3 petang. makanan hendaklah dibawa bersama. kutipan duit tidak akan dilakukan lagi. helmi akan menyediakan banner perjumpaan. perjumpaan 2 tahun sekali akan diadakan semula setiap tahun seperti tahun2 yang dahulu. ini bagi mengalakkan kedatangan ahli.. yg sejak2 akhir2 ini makin berkurangan.

diharap agar ahli2 akan dapat datang pada tahun hadapan , bawalah bersama anak2 kerana mereka akan bebas bermain di taman manakala ibu bapa bebas berbual.
mungkin makanan berat disediakan oelh mazni.

semoga segalanya berjalan dengna lancar..aminnn
TAHNIAH BUAT KALIAN YANG HADIR..

PENGHARGAAN TERHADAP SUKCHA SIRIN DIN TAWAN KERANA SUDI MENJADI JURU TEMBAK KALI INI ....KAMI MENGHARGAINYA... TAHUN DEPN JGN LUPA TAU HADIR TANPA ALASAN...utk jadi juru photo seterusnya... ahaksss

No comments: